HG esküvői blog

Álomesküvő - Szolgáltatók a Nagy Nap előkészületeinél

Szerző: Herendi Gábor ★ 2021-07-25 17:15

A Dupla Expo Wedding Photography képein keresztül most bepillantást engedünk egy csodaszép esküvő előkészületeibe, mi történik az esküvőt megelőző órákban a helyszínen, az esküvői szolgáltatók közül kinek milyen feladatai vannak, hogyan áll össze egy csapat egy egésszé és válik egy esküvő igazán tökéletessé. Természetesen minden egyes szolgáltató munkáját nem tudtunk megmutatni, hiszen nem erre készült a képanyag, de szívesen mesélünk róla személyesen is :)

Jelen esküvőnél a helyszín építése már 2 nappal korábban elkezdődött a sátorépítéssel, a padozat építésével, majd a sátor textilezése, hang- és fénytechnika kiépítése, a sátor bútorokkal való berendezése, valamint a dekoráció egy részének a kihelyezése is ekkor történt meg. Az esküvő napján a technika és a dekor mellett már a catering is gőzerővel dolgozott a sátorban, terítés, ültetés, egyeztetés és átszervezések. Az eredeti tervektől eltérően végül több minden, így a büfé, a koktélpult és a fotó automata is kikerült a sátorból, kihasználva a sátor környezetének adottságait és az aznapi jó idő.

Sokszor kérdezik tőlünk párok, hogy miben tud egy esküvőszervező segíteni nekik azon kívül, hogy szolgáltatókat ajánl a Nagy Napra. Például pont ebben, hogy átlátja minden szolgáltató munkáját és a LEHETŐ LEGJOBB megoldásokat tudja adni nektek, hogy minden valóban tökéletes legyen. Ha kell az utolsó órában is átszervezzük a dolgokat, a ti fejetekkel gondolkozva, ez történt ebben az esetben is. Jelentős szabad területet szabadítottunk fel a sátorban, amely által az ültetés jóval szellősebb lett és a tánctér is duplájára növekedett.

1. kép
A csodás, virágba boruló helyszín és a háttérben zajló sürgés-forgás. Épül a welcome fogadás helyszíne, a dekoráció, valamint a hang- és fénytechnika a meglepetés Majka és Curtis koncerthez. Nehéz volt elhitetni a párral, hogy a kis sátrat csak azért építjük, hogy az este folyamán a DJ majd ott is tudjon zenélni, de mivel minden szolgáltató egységesen ezt kommunikálta a párnak, kénytelenek voltak elfogadni ezt azzal, hogy: OK, ti tudjátok, nem szólunk bele…. Ilyen az, amikor egy pár valóban bizalmat szavaz az esküvőszervezőjének és 100%-ban átadja a számára a döntést az esküvő lebonyolítására

2. kép
Egy gyors checking, hogy minden a forgatókönyv szerint halad-e

3. kép
A helyszíni szervező és a catering egyeztet. A catering főnöknek az esküvő folyamán szintén fontos szerep jut és minden információról, változásról előre tudnia kell, hiszen ő irányítja a konyhát, tartja a kapcsolatot a séffel, a felszolgálókkal, a szervezővel és a ceremóniamesterrel

4. kép
Miután kiderül, hogy nagyon kevés a sátorban a hely, az idő pedig tökéletes a kültéri büféhez, egy gyors egyeztetés és már épülnek is a sátor mellett a büféasztalok, a koktélbár és kikerül a sátorból a fotóautomata is. Sokszor van olyan nem várt helyzet, ami azonnali döntést igényel vagy az építés során derül ki, hogy mégsem megfelelő az elrendezés a tervezetthez képest. Közös együttműködéssel minden probléma még időben áthidalható.

5. kép
Sikerült megtalálni a legjobb helyet a menyasszonyi ruhának, ahonnan a legszebb felvételek készülhetnek

6. kép
Esküvőszervező, ceremóniamester és a helyszíni szervező utolsó egyeztetése a forgatókönyv részleteiről

7. kép
Mindeközben a vőlegény és barátai valamint az örömapa….

8. kép
Ceremóniamester kiselőadást tart arról, hogy….. amit persze a fotós fegyelmezetten végighallgat.

9. kép
Dekor átvétel. Ilyenkor az ajánlatban szereplő összes dekorációs elemet leellenőrizünk és miután jóváhagytuk az elkészült dekorációt 3 nap folyamatos építés után a dekorosok egy picit megpihenhetnek, hogy aztán majd a buli végén a bontásra visszajöjjenek

10. kép
Előbb-utóbb minden bútor megtalálja a megfelelő helyét, még ez a kis asztalka is.... szerencsére van egy sokoldalú ceremóniamester is a csapatban

11. kép
Megérkeztek a vendégek innentől az esküvő irányítása a szervezőtől a ceremóniamester kezébe kerül át

12. kép
Elkészült a menyasszony, néhány kreatív fotó még a kivonulás előtt és indulhat is az ESKÜVŐ!!

Esküvőszervező: Eszter Benya – Herendi Gábor Events & Weddings
Ceremóniamester: Gabor Herendi – Herendi Gábor Events & Weddings
Fotók: Dupla Expo Wedding Photography

Egy libanoni - magyar esküvő, A Lebanese and Hungarian wedding Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Esküvőszervezés 4,5 hónap alatt / Wedding planning during 4.5 months Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Álomesküvő - Szolgáltatók a Nagy Nap előkészületeinél Szerző: Herendi Gábor
Most megnyitva
Az utolsó esküvő a balatonfüredi Villa Vitae-ben Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Gasztronómiai ízutazás a Platán Gourmet étteremben Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
A jó ceremóniamester 7 ismérve Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Legfontosabb szempontok egy ceremóniamester kiválasztásakor Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
EsküvőTV Herendi Gáborral 2. adás - esküvői fotósok Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Esküvő kiállítások és internetes esküvői fórumok Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Bombabiztos tippek az esküvői beszédhez Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Sírás és mosolygás egyszerre, rendhagyó esküvői szertartások Gáborral Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Nyakunkon az esküvő és a vírus második hulláma Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Bevállalós esküvői- és szertartáshelyszínek Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Koronavírus vagy extrém időjárás: miért szükséges B tervet készíteni? Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Hogyan változtatja meg az esküvőszervezést a koronavírus-járvány Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
A villányi IT esküvő HG verzióban Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom
Bemutatkozás Szerző: Herendi Gábor
Elolvasom

e-mail cím: herendigabor@herendigabor.hu        telefon: +36 30 949 0378
back to top